جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت:ملاک و مایه برتری انسان تقوای الهی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی امام جمعه شهر آوج در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ملاک و مایه برتری انسان تقوای الهی می‌باشد.

وی پیرامون اخلاق حسنه نبی مکرم اسلام، یادآور شد: خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) را به عنوان الگوی حسنه‌ای برای بشریت فرستاده است.

حجت الاسلام موسوی برخورد مسلمانان را اَشداءُ علی کفار و رُحَماءُ بَینَهُم توصیف کرد و گفت: برخورد و رفتار نیکوی نبی مکرم اسلام باعث می‌شد حتی دشمنان هم جذب اسلام شوند.

امام جمعه آوج با تأکید بر اینکه دشمنان امروز کشورمان تنها دست برداشتن از صنعت هسته‌ای و موشکی را از ما نمی‌خواهند، گفت: هرجایی عقب کشیده‌ایم دشمنان خوشحال‌تر شده‌اند، آنها همواره خواسته‌اند کشورها را به استعمار خود دربیاورند.

حجت الاسلام موسوی، ظهور امام عصر(عج) را مساوی با وحدت امت‌های اسلامی دانست و بیان کرد: برپایی موکب سیدالشهدا(ع) شهرستان آوج مایه افتخار و آبرو برای این منطقه شده و از همه عوامل و خادمین کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی با یادآوری اینکه عملیات حزب الله لبنان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی مایه مباهات جریان مقاومت بود، اظهار کرد: همه نهادهای بین المللی در خواب زمستانی به‌سر می‌برند و جرات اعلام و مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را ندارند.

امام جمعه آوج خاطرنشان کرد: در دیدار هیئت دولت با رهبر معظم معظم انقلاب به‌کارگیری جوانان، استفاده از کارشناسان معتقد به نظام، توجه به اقتصاد کشور و نهراسیدن از دشمنان مورد تاکید قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی صرفه جویی در مصرف انرژی‌ها را ضروری دانست و گفت: هر چه قدر در مصرف انرژی صرفه جویی صورت گیرد، برای آیندگان انرژی ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha